5 mars 2009

Purposegames - spel på nolltid!

Har länge haft konto på purposegames.com , men tagit mig för att göra något spel. Idag, tack vare Pilbäckskolan, som ska jobba med Tema Skogen, testade jag att göra ett litet spel om träd. Döm om min förvåning när jag efter 3h besökte purposegames igen, att någon spelat mina spel och lämnat kommentarer?!! De gillade spelet men tyckte att jag skulle ha det på engelska också.. tja, vad ska man göra, jag måste ju hålla efter mina fans ;) så jag gjorde samma spel på engelska också.

Här är iaf spelet på svenska: Annas trädspel

(tog ungefär 30 min att göra två spel - då hittade jag på frågor och skapade en egen bild)

2 kommentarer:

  1. Tja ett enkelt men ok litet spel. På andra försöket hade jag lärt mig skillnaden på rönn och ask,tack.

    SvaraRadera
  2. Kunde inte motstå att testa spelet! Kul, men jag var lite långsam trots mina eminenta trädkunskaper. Snart måste jag också testa att göra ett spel.

    SvaraRadera