12 aug. 2010

Vi är på gång och vi är laddade!

Solbränd och utvilad är jag tillbaka på jobbet. Efter bara 2 dagar på kontorsstolen har jag nästan glömt att jag har haft semester. Bra eller dåligt?

Tänkte lista några teknikfavoriter som jag nyttjat (konstant) under sommaren.

Facebook
Har haft stenkoll på födelsedagar och var kompisarna håller hus. Det är också ett utmärkt sätt att veta hur vädret är i olika delar av Sverige, det är många som skriver om det i sina statusrader

Google maps + htc desire (ni vet, min telefon)
Har via google maps letat upp utflyktsmål och sevärdheter, som jag sen fått vägbeskrivning till och haft med mig i telefonen.

Spotify premium
En spotify premium konto innebär att man kan lyssna på musik i mobilen. Mycket användbart vid långa resor!

Google maps + htc desire + latitude
I min telefon htc desire finns ett litet program som heter latitude.I det programmet kan man se var man har sina vänner just nu. Deras position är synlig på kartan i mobiltelefonen (eller datorn). Ja, man kan stänga av funktionen så att man inte blir "synlig".


Sist men inte minst.. en PÅMINNELSE! RELEASEPARTY 2 september kl. 17!
Klicka på bilden för att läsa mer och anmäl dig till vårt kostnadsfria party! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar