11 feb. 2010

En sväng till Halmstad

I morgon ska jag upp tidigt och ta bilen till Halmstad och till Datastudion- Kärnhuset, där jag ska hålla utbildning på den interaktiva skrivtavlan för att antal gymnasielärare. Är aningen nervös eftersom jag själv är "endast" utbildad 1-7 lärare. Känns lite tufft att hitta de rätta ämnena att visa på tavlan.

Det är alltid svårt när man ska hålla utbildning att veta vad man ska ge för exempel, det hänger ju ihop med vilka deltagare som kommer. Det kan ju bli lite platt om det kommer många so-lärare och jag har mängder med exempel i matematik.

Så, därför så förbereder jag mig på ALLT!

Om majoriteten är SO-lärare blir det "Andra världskriget" på NE.se Flest språklärare blir det en visning av UR och Newsreel. Är det många MA-lärare visar jag ett exempel från UR-SMART och vinklar!




Visa större karta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar